analytik

29 Eylül 2014 Pazartesi

Günlük Cilt Bakımı

Değerli cilt bakımı blogu takipçileri, sizlere bu yazıda sabahtan akşama kadar cilt bakımı amacıyla yaptıklarımdan bahsedeceğim. Sabah uykudan kalktıktan sonra yüzüme önceki gün akşam sürdüğüm cilt bakım ürünlerinin fazlalıklarını temizlemek için yüzümü herhangi bir temizleme jeli veya köpüğü ile yıkıyorum. Sonra nemlendirici gündüz kremimi sürüyorum. Gündüz kreminin içinde SPF olmasına dikkat edilmelidir.

Bu cildinizi güneşin zararlı ışınlarından koruyacak. Daha sonra makyajımı yapıyorum. Günün sonunda eve geldiğimde hemen makyajımı çıkarıyorum. Göz makyajımı çift bazlı temizleyicilerle temizlemeyi daha çok seviyorum.


Yüz makyajımı ise bazen makyaj temizleme ürünleri ile, bazen ise temizleyici losyonla çıkarıyorum. Yüzümü temizleme jeli ile yıkıyorum. Sonra yüzümü bir kez temizleme sütü ile, bir kez de tonikle siliyorum. Eğer yüzünüzü tonikle sildikten sonra pamukta hiç makyaj kalmıyorsa yüzünüzü iyice temizlediğiniz anlamına gelir. Sonra yüzüme nemlendirici kremimi sürüyorum.

Dudakları da unutmayalım. Özellikle soğuk kış günlerinde dudaklarımız kurumasın diye dudak yumuşatıcı kullanmamız gerekir. Eğer göz çevresinde cildiniz kuruysa, yaşınıza uygun bir göz kremi de cilt bakımınızın ayrılmaz bir parçası olmalıdır.

Benim günlük cilt bakımım bu şekildedir. Siz de kendi yönteminizi buradan yazabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder